سردار نقدي در پيش از خطبه‌هاي نمازجمعه تهران:

امنيت امروز كشور از بركات بسيج است/ بسيج با راه اندازي شبكه بومي اطلاع‌رساني خط شكني كرد

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيج يكي از بركات جمهوري اسلامي است، نعمت امنيتي كه امروز شاهد آن هستيم مديون اين نيرو است و امروز ملت ما در آرامش، مسير رشد و تعالي خود را طي مي‌كند. امنيت امروز كشور از بركات بسيج است/ بسيج با راه اندازي شبكه بومي اطلاع‌رساني خط شكني كرد

پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجدومحلات به نقل از خبرگزاري فارس، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه امروز تهران با اشاره به اينكه بسيج بزرگترين هديه‌اي بود كه امام (ره) به امت اسلام و همه آزاديخواهان بشر هديه كرد، اظهار داشت: امروز ملت ما از بركات بي‌پايان اين مجموعه الهي برخوردار است و از فيض وجود اين جمع عظيم، نوراني و مخلص، پيروزي‌هاي بزرگي نصيب خود كرده است.

وي در ادامه با اشاره به بركات بسيج در كشور، تصريح كرد: يكي از بركات اين نيرو نعمت امنيتي است كه شاهد آن هستيم؛ در دنياي پر از جنگ و در شرايطي كه در كشورهاي اطراف اشغال و خونريزي و تجاوز جريان دارد و در كشورهاي ديگر مستكبران هر جا كه تصميم مي‌گيرند حمله مي‌كنند و آن كشورها را هدف قرار مي‌دهند، ملت ما در آرامش مسير رشد و تعالي خود را طي مي‌كنند.

سردار نقدي اضافه كرد: اگر ملت ما توانسته با حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها از تهديد دشمن مصون باشد، اين حضور همه آحاد مردم در صحنه است كه در قالب بسيج رقم خورده است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تاكيد كرد: زماني كه شما در مقابل قدرت‌هاي مستكبر قد علم مي‌كنيد بايد نيرويي داشته باشيد كه بتواند با قواي آنها توازن برقرار كند، آيا ما استعدادهاي آمريكاي پليد و اروپاي جنايتكار و تجهيزات آنها را داريم كه توانسته‌ايم مانع تجاوز آنها شويم؟ اين طور نيست.

وي با طرح اين پرسش كه شايد ما 2 درصد امكانات آنها را هم نداشته باشيم اما چرا آنها جرات نمي‌كنند به كشور ما حمله كنند، گفت: همين وجود بسيج و مردم آگاهي است كه ما را در كنار هم قرار داده و مردم چشمانشان به فرمان رهبري است و همين قدرت امروز با صلابت ايستاده است.

سردار نقدي خاطرنشان كرد: صلابت امروز را مديون بسيجيان ديروز هستيم كه آنقدر درخشيدند كه دشمنان فكر تجاوز هم به خودشان راه نداده‌اند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اثرگذاري بسيج كشورمان بر ساير كشورهاي منطقه، يادآور شد: صلابت بسيج براي مردم لبنان و فلسطين الهام‌بخش بود و درس‌هاي بسيج به آنها منتقل شد و ديديم كه چه صلابتي آفريده شد، فلسطيني‌ها با الهام از بسيج يكي از بزرگترين و مجهزترين ارتش‌ها را در غزه زمين‌گير كردند.

وي بر همين اساس افزود: در سال 61 رژيم صهيونيستي به راحتي پايتخت لبنان را اشغال كرد اما آنها با درسي كه از بسيج گرفتند دوبار پوزه رژيم صهيونيستي را به خاك ماليدند و آن را خوار و ذليل كردند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با بيان اينكه كشورهاي غربي مجبورند مزدور خارجي استخدام كنند، گفت: مردم اين كشورها حاضر نيستند به جبهه‌هاي جنگ بيايند و دولت‌هاي غربي از نيروهاي خارجي با حقوق 20 ميليوني كه از ماليات مردم كشورشان تامين مي‌شود نيرو استخدام مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد: اين در حالي است كه در كشوري كه آنها مدعي‌اند ديكتاتوري در آن حاكم است ميليون‌ها جوان آماده‌اند جانشان را نه فقط براي آب و خاك ميهن خود بلكه براي ديگر ملت‌هاي مظلوم فدا كنند و گاهي جوانان ما اشك مي‌ريزند و از ما مي‌خواهند كه آنها را به غزه، عراق و لبنان اعزام كنيم اما ما مي‌گوييم كه اين كشورها به نيروي نظامي نياز ندارند و به بركت بسيج ما، خود اين ملت ها به مقابله با دشمن رفته‌اند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين حضور بي‌نظير بسيجيان را نمادي از مردم‌سالاري ديني برشمرد و گفت: مدعيان مردم‌سالاري نه تنها مردمشان حاضر به پيوستن به نيروي نظامي براي دفاع از كشورشان نيستند بلكه حتي براي به پاي صندوق راي آمدن نيز مشكل دارند.

وي به انتخابات اخير كنگره آمريكا اشاره كرد و اظهارداشت: آنچنان مردم آمريكا با اين انتخابات قهر كرده‌اند كه دولتمردان آمريكا خجالت مي‌كشند آمار درصد حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي را منتشر كنند چراكه در بعضي ايالت‌ها حتي كمتر از 10 درصد واجدين شرايط پاي صندوق‌ها حضور يافتند.

سردار نقدي با دعوت از كشورهاي غربي براي دقت در الگوي مردم‌سالاري ديني گفت: نه تنها در تظاهرات‌ها و انتخابات بلكه در عرصه‌هاي جهاد و دفاع از ميهن جوانان كشوشان صف به صف آماده‌اند.

وي مردم‌سالاري ديني را تجربه‌اي از حضور پر رنگ مردم خواند و با اشاره به اينكه اين عرصه صرفا ميدان جنگ نظامي نيست خاطرنشان كرد: امروز جوانان ما در برابر تجاوزكاران در جبهه‌هاي گوناگون آرايش گرفتند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تجاوز دشمن به مرزهاي فكري و اعتقادي و خدشه‌دار كردن كرامت مردم ايران را يادآور شد و گفت: امروز بسيج با تشكيل حلقه‌هاي متعدد در مساجد و پايگاه‌ها با تزكيه، معرفت و بصيرت‌افزايي استمرار حركت خود را تضمين مي‌كنند.

وي از قد علم كردن بسيج در عرصه جبهه فرهنگي به منظور زنده نگه داشتن ياد شهدا سخن گفت و افزود: برگزاري بيش از 15 هزار كنگره شهيد و نگارش بيش از صدها عنوان كتاب و سيره شهدا از جمله اين موارد است.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با اشاره به فتنه‌افكني بزرگي كه دشمن در دستور كار خود قرار داده است، به تشكيل جبهه بزرگ بسيجيان در برابر آن اشاره و خاطرنشان كرد: اين هفته شاهد افتتاح اولين شبكه اطلاع‌رساني گسترده و مستقل از اينترنت خواهيم بود كه با خط‌شكني بسيجيان صورت مي‌گيرد.

وي ادامه داد: اين حركت بسيجيان پاسخي به كساني است كه آيه ياس مي‌خوانند و بسيج ثابت كرد كه اين كار شدني است؛ اگر با امكانات محدود بسيجيان موفق به راه‌اندازي اين شبكه شده‌اند پس با امكانات گسترده ديگر مسئولان مي‌توان مردم را از شبكه‌ اطلاع‌رساني برخوردار كرد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اگر انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست داشتن يك شبكه اطلاع‌رساني با اتكا به توانايي‌هاي بومي حق مسلم‌تر ما است و امروز متخصصان ما خود مديريت اين شبكه را برعهده دارند و كار را به دست بيگانه نسپردند.

وي با رد اينكه حضور بسيج امروز محدود به عرصه‌هاي ذكر شده است تصريح كرد: در عرصه جهاد اقتصادي و اقتصاد مقاومتي بيسجيان با همان امكانات محدودي كه در اختيار دارند حركت بزرگي را آغاز كرده‌اند.

سردار نقدي راه‌اندازي 23هزار و 500 واحد توليدي در سال گذشته در راستاي كمك به دولت را مورد اشاره قرار داد و گفت: امسال نيز براي 40 هزار واحد برنامه ريزي شده است كه اين هفته شاهد افتتاح نمادين 20 هزار واحد آن خواهيم بود كه نمونه‌اي از كار و مديريت جهادي است.

وي از راه‌اندازي 2 هزار و 400 سالن ورزشي در همه نقاط كشور به عنوان پاسخي به مطالبه مقام معظم رهبري ياد كرد و با اشاره به اينكه امسال نيز هزار سالن ديگر در اين عرصه افتتاح خواهد شد بيان داشت: به خاطر همين كارآمدي و حضور بسيج در همه عرصه‌هاست كه دشمن پس از ولايت اين نهاد را مورد آماج دشمني‌هاي خود قرار داده است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: پاسخ بسيجيان به دشمن اين است كه ما مرد جنگيم چه جنگ سخت و چه جنگ نرم؛ بسيجيان جنگ سخت را مشق كرده‌اند و ان شالله در عرصه جنگ نرم هم حماسه‌اي بزرگ خلق خواهند كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :